Asiakas etusijalla

Tilitoimisto Nordic C-Managementin perusajatus on laadukas palvelu ja vuosien mukanaan tuoma asiantuntemus. Haluamme olla erilainen tilitoimisto, yhteistyökumppani joka reagoi ennen kuin mahdolliset ongelmat ovat ongelmia. Taloushallinnon ammattilainen, joka tuntee asiakkaan toimialan ja sudenkuopat, yhteistyökumppani joka kertoo asiat asiakkaalle ennen kuin asiakas ehtii kysyä asiasta.

Meille tärkein asia on asiakkaan menestyminen, koska ainoastaan sitä kautta mekin menestymme. Jokainen asiakas, niin pieni kuin suuri, on yhtä tärkeä. Siksi panostamme koulutukseen, innostuneisiin työntekijöihin ja laadukkaisiin työvälineisiin sekä ohjelmiin.

Panostamme työntekijöiden viihtyvyyteen, työpaikalla nauramiseen sekä haluun palvella ja olla asiakkaisiin yhteydessä.

Henkilökohtainen palvelu

Haluamme olla lähellä asiakasta, henkilökohtaisella palvelulla. Siksi meidän asiakkaillamme on aina henkilökohtainen kirjanpitäjä joka hoitaa yrityksen asiat kokonaisuudessaan, ja kyllä: meillä on aina myös varamiehitys. Siksi tunnemme asiakkaamme ja hänen toimintatapansa, ja pystymme palvelemaan asiakasta parhaalla mahdollisella tavalla.

Haluamme myös auttaa asiakkaitamme kehittämään toimintaansa. Myös yrityksen johto ja omistajat ovat samalla lailla tavoitettavissa ja mukana päivittäisessä työssä kuin kirjanpitäjämmekin, ja yhtä helposti lähestyttävissä. Haluamme palvella teitä henkilökohtaisesti vaikka saattekin käyttöönne ison tilitoimiston edut. Palvelemme asiakkaitamme suomen kielen lisäksi myös ruotsiksi, venäjäksi, kiinaksi ja viroksi. Ota yhteyttä!

Noudatamme toiminnassamme Taloushallintoliiton KL-2004 sopimusehtoja.

Ota yhteyttä